P-laugets bestyrelse

Formand:

Henrik Lægteskov-Carlsen (Broen)

Promenadebyen 6, 3. tv.

5000 Odense C

Tlf.: 30 29 56 54

E-mail: hvlaegte@gmail.com

Næstformand:

Henrik Clausen (Mesanen)

Promenadebyen 38B

5000 Odense C

Tlf.: 50 99 81 00

Sekretær:

Kjeld Overgaard (Sejlet)

Promenadebyen 14, 2. tv.

5000 Odense C

Tlf.: 29 65 21 44

E-mail: overgaard@pc.dk

Medlem:

Tove Rosendahl (Stævnen)

Promenadebyen 2, st. 1.

5000 Odense C

Tlf.: 26 36 88 54

E-mail: info@ornis.dk

Medlem:

Thomas Dahl Rasmussen (Soldækket)

Promenadebyen

5000 Odense C

Tlf.: 51 42 10 95

Desuden har beboere i Promenadebyen påtaget sig følgende opgaver for P-lauget:

Fjernbetjeninger til hejseporten:

Erik Nielsen – Tlf.: 30 31 13 10 – E-mail: en.odense@hotmail.com

Palle Hansen – Tlf.: 30 40 31 46 – E-mail: bphansen1@gmail.com

Lysstofrør i P-kælderen:

Flemming Mengers – Tlf.: 40 16 43 60 – E-mail: harleyman@mail.dk

Erik Granly – Tlf.: 29 23 06 92 – E-mail: egranly@oncable.dk

Sprinkleranlæg i P-kælderen:

Erik Granly – Tlf.: 29 23 06 92 – E-mail: egranly@oncable.dk

Palle Hansen – Tlf.: 30 40 31 46 – E-mail: bphansen1@gmail.com

Jan Laursen – Tlf.: 41 81 80 90 – E-mail: jlslaursen@gmail.com

Administrations- og serviceaftaler i P-lauget:

Klik her

  1. Erik Nielsen
    22 september, 2020 på 21:45 | #1

    Hej Michael.
    Den næste knap på din fjernbetjening til hejseporten kan kodes. Du kan ringe til mig på 30 31 13 10. Så kan vi aftale nærmere.
    Som ejerlejlighedsejer kan du bestille en ny fjernbetjening hos mig (en.odense@hotmail.com). Den koster kr. 800,00. (Lejere skal henvende sig til deres udlejer, hvis de ønsker en ny fjerbetjening).
    Med venlig hilsen
    Erik Nielsen, 8, 7. tv.

  2. Michael
    22 september, 2020 på 16:58 | #2

    Hej
    Vil høre om det kan lade sig gøre at få omkodet sin fjernbetjening til p-kælderen?
    Den knap som er kodet er ved at gå stykker. Hvis ikke det kan lade sig gøre, vil jeg meget gerne bestille en ny.

    Mvh
    Michael, 12 – 5 th.

  3. Flemming S. Nissen
    1 juni, 2016 på 11:52 | #3

    Hej Birgit
    Tak for tilbagemelding. Du har ret, der står ikke “Ryd op” på sedlen, men det er jo det der menes/det vi skal gøre, og derfor satte jeg det også i anførselstegn, :-) . Vi har dog stadig ikke fået en endelig dato for, hvornår jeres oprydning sker. Sagen er jo den, at jeg har ikke plads i mit kælderrum og heller ikke i sommerhuset. Men som jeg læser det der er skrevet, må man gerne have en fritidstrailer stående og sådan én skal jeg først have fundet i den rigtige størrelse og selvfølgelig brugt, da den jo ikke skal bruges til andet end parkering. Så igen, hvornår er sidste chance ??

  4. Birgit Mehl
    31 maj, 2016 på 13:45 | #4

    Hej Flemming
    Jeg vil lige gøre opmærksom på, at hvis du hentyder til den seddel, jeg har lagt på dine dæk, så står der ikke “Ryd op på din p-plads”, men det er nøjagtig samme tekst, som på den seddel, der har hængt på dørene i parkeringskælderen i 2-3 uger. Det, der står på sedlen, er jo bare de regler, der gælder for, hvad der må være på parkeringspladserne i parkeringskælderen. Vi har lagt sedlen på dine og andres ting, da der åbenbart er nogle, som ikke har set sedlerne på dørene og så syntes vi, at i skulle have chancen for at se sedlen og selv rydde op.
    mvh
    Birgit Mehl

  5. Flemming S. Nissen
    31 maj, 2016 på 07:35 | #5

    Hej
    Jeg har haft besøg på min p-plads! Der er nogen der har lagt sedlen med “Ryd op på din p-plads” på mine vinterhjul. Men, men, jeg kan ikke se hvornår I har tænkt jer at lægge det på lager. Det synes jeg nu alle har krav på at få oplyst inden I begår selvtægt.
    God dag
    mvh
    Flemming, p-plads 327

  6. Duncan Hooper
    4 januar, 2016 på 16:43 | #6

    Der er fejl i den hyperlink til birgits mail når man trykker på den skriver den birgitmehl@email.dl

  1. Ingen Trackbacks endnu.