Referat fra ekstraordinær generalforsamling i A/F Stævnen

Referat fra ekstraordinær generalforsamling i Administrationsfællesskabet Stævnen den 5. juli 2018.
CVR nr 32245862

1. Valg af referent og dirigent
2. Behandling af forslag fra Ole Valdemar Andersen, Inddækningsudvalget

Ad 1)
Formanden Lars Baagøe Hansen bød velkommen til de fremmødte. Bestyrelsens foreslog Allan Hansen som dirigent og Lars Baagøe Hansen som referent. Der var ikke andre forslag hvorefter de blev valgt.
Dirigenten fastslog at generalforsamlingen var lovlig og dermed beslutningsdygtig i henhold til foreningens vedtægter.

Ad 2)
Der var ikke spørgsmål til forslaget og derfor gik generalforsamlingen direkte over til afstemningen. Dirigenten fastslog at for at forslaget kan blive vedtaget skal der være et flertal på 2/3 for i forhold til både antal og fordelingstal. Gælder for de repræsenterede på Der var 16 stemmeberettigede fremmødet repræsenterede et fordelingstal på i alt 2.156. Afstemningsresultatet blev 13 stemmer for og 3 imod. I henhold til fordelingstallene var der 1.693 for og 463 imod forslaget. Forslaget blev dermed endelig vedtaget. Herefter skal det behandles på de øvrige A/F ’er i ejerforeningen og i Ejerforeningen på deres respektive generalforsamlinger.

For referatet:
Lars Baagøe Hansen