Stævnens bestyrelse

 

Formand:

Allan Hansen 
Promenadebyen 2, 4, 2
5000 Odense C
Tlf. 31 25 88 77
mail: allan@prytz-hansen.dk

 

Næstformand:

Bent Hansen                                                                      
Promenadebyen 2, 6, 4
5000 Odense C
Tlf. 81 11 84 04
mail: benhan47@gmail.com

 

Sekretær & nøgleadministrator:

Søren Habekost                                                                       
Promenadebyen 2, 7, 1
5000 Odense C
Tlf. 20 61 63 71
mail: soerenhabekost1@gmail.com

 

Repræsentant i Ejerforening & Parkeringslaug:

Tove Rosendahl                                                                      
Promenadebyen 2, st., 1
5000 Odense C
Tlf. 26 36 88 54
mail: info@ornis.dk

 

  1. Helle
    19 juli, 2016 på 09:45 | #1

    Hej
    Er I venlige at opdatere listen over Stævnens bestyrelsen, da den ikke er korrekt. Der er valgt ny bestyrelse og suppleanter i maj 2016

    På forhånd tak.

    Helle

  2. Ole V.Andersen
    15 juni, 2011 på 16:48 | #2

    Indbrud i biler i parkeringskælder.
    Vi har idag opdaget at der har været indbrud i vor bil i nat.
    Så vidt jeg husker var der en fra broen der fik stjålet nøgle
    til lejlighed(og hoveddør) for nogen tid siden.
    Derfor er der nu tyve der har direkte adgang til huset når det
    passer dem!!!
    Derfor burde vi omkode hoveddørene elleer isætte nyt låsesystem.
    Så vidt jeg ved er det efterhånden mange der har haft indbrud i kælderen.
    Jeg talte idag med en som efterhånden var utryg ved at bo her!!!
    Så kære bestyrelse gør nu noget.
    mvh
    Ole V.Andersen stævnen 2 , 8 sal.

  3. Erik Rasmussen
    15 april, 2009 på 12:05 | #3

    Hej Jørgen.

    Nye problemstillinger.

    For 1½ uge siden konstaterer jeg, at der blev tappet byggestrøm fra mig igen. Jeg kontaktede Henrik og han sagde at det ikke var OHU’s problem, men at det handlede om ejerforeningens forsikring på broen, hvor man repererede skaden fra nytårsaften.

    Jeg syntes ikke det er rimeligt at jeg skal ligge strøm til. Derfor mener jeg at ejerforeningens forsikring må øge kompensation for det.

    Kan du ikke tage dig af det?

    Da jeg talte med Henrik og spurgte om udenomsarealerne, fik jeg et noget uklart svar og bad mig tage kontakt til ejerforeningen for at få en melding. Det det selvfølgelig handler om, er hvornår udenomsarealerne bliver etableret. Vi har tidligere fået lovning på, at det var færdig ca. 1. maj. Det tror jeg ikke rigtig på.

    Med venlig hilsen
    Erik Rasmussen
    Stævnen 2, lejlighed 4, stuen.
    @Jørgen

  4. Jørgen
    25 marts, 2009 på 20:35 | #4

    Hej Erik,
    #1. Bestyrelsen arbejder med et fælles arrangement omkring vores boligområde som også indbefatter invitation af politikere. Men du har ret i, at det ville være fint med mere fremadrettet engagement i den politiske debat om havneområdet. Der har været skriverier i den lokale avis om bebyggelsen også med deltagelse fra beboere, men jeg kunne godt savne at der var nogen der samlede op på ‘skriverierne’ og fik gjort opmærksom på debatten her på hjemmesiden.
    #2 Vi arbejder i øjeblikket meget koncentreret på at få færdiggjort fællesarealerne, men det er ikke nogen nem proces, og der snakkes meget udenom. Det er selvfølgelig utilfredsstillende, at der skal arbejdes sent om natten i weekenderne og det har vi påpeget over for John Olsen
    #3 Rengøringsaftalen med Borup Rengøring betyder, at der gøres rent i gangrummet i stue-etagen en gang om ugen. På de øvrige etager aftaler beboerne selv, hvordan de fordeler rengøringen mellem sig.
    PS- Du skriver under med Erik Rasmussen, lejlighed 4 stuen? Er din adresse ikke lejl. 2?
    /Jørgen, Stævnen 4.4

  5. Erik Rasmussen
    12 marts, 2009 på 15:25 | #5

    Ser frem til at høre fra jer!!

  6. Erik Rasmussen
    12 marts, 2009 på 15:24 | #6

    Til Stævnens bestyrelse

    Jeg vil gerne have jer til at forholde jer til forskellige problemstillinger vedr. Stævnen, udenomsarealerne og Kulturøen.
    1. Kulturøen
    Byrådet har besluttet at bruge kr. 100 millioner på at etablere alternativer til det kulsejlede Vandkulturhus. Jeg mener, at det er vigtigt, at vi som de tætteste naboer har indflydelse på, hvad man vil etablere på øen. Dette kunne ske igennem bestyrelsen eller ved, at en nedsat arbejdsgruppe udarbejder kriterier for, hvad der skal placeres på øen. Under alle omstændigheder mener jeg, at vi bør tage kontakt til kommunen for, at få størst mulig indflydelse på den videre proces.
    Jeg tror det er nu at vi skal på banen!

    2. Udenomsarealerne:
    Der bør presses på for at få etableret udenomsarealerne, samt lavet en tidsplan. Det har væsentlig betydning for især os, der bor i stuen. Til bestyrelsen: Kan I få bekræftiget hvad jeg telefonisk har aftalt med økonomidirektør John Olsen om, at arbejdet foregår på hverdage indenfor almindelig arbejdstid og ikke på aftener og i weekender?

    3. Rengøring:
    Vil det ikke være rimeligt, at der bliver gjort tiere rent i opgangen i stueplan, da alt og alle slæber skidt med ind udefra, da også postkasserne er placeret her.

    Med venlig hilsen

    Erik Rasmussen
    Lejlighed 4 stuen
    Stævnen.

  1. Ingen Trackbacks endnu.