E/F Promenadens bestyrelse

Formand:

Erik Nielsen (Broen)

Promenadebyen 8, 7. tv.

5000 Odense C

Tlf.: 30 31 13 10

E-mail: en.odense@hotmail.com

Næstformand:

Tanja Brusen (Soldækket)

Promenadebyen 18, 6.

5000 Odense C

Tlf.: 27 87 58 72

Sekretær:

Rasmus Wind Frederiksen (Sejlet)

Promenadebyen 14, 4. tv.

5000 Odense C

Tlf.: 21 40 91 90

Medlem:

Tove Rosendahl (Stævnen)

Promenadebyen 2, st. 1.

5000 Odense C

Tlf.: 26 36 88 54

E-mail: info@ornis.dk

Medlem:

Henrik Clausen (Mesanen)

Promenadebyen 38B

5000 Odense C

Tlf.: 50 99 81 00

Administrations- og serviceaftaler i E/F Promenaden:

Klik her

  1. Michael
    22 september, 2020 på 16:44 | #1

    Hej Erik
    Tusind tak for svar
    Mvh Michael

  2. Erik Nielsen
    19 september, 2020 på 13:30 | #2

    Hej Michael.
    Hvert hus i Promenadebyen har sin egen selvstændige forsyning af vand, varme og el.
    Ejerforeningen Promenaden er derfor ikke den, du skal rette dine spørgsmål til. Det er din A/F-bestyrelse, du skal henvende dig til.
    Med venlig hilsen
    Ejerforeningen Promenaden
    v/Erik Nielsen, 8, 7. tv.

  3. Michael Solberg
    17 september, 2020 på 19:11 | #3

    Hej bestyrelse
    Lige et spørgsmål vedr. levering af varme og el. Hvem er vores egentlige leverandør? Dette fremgår ikke af min (vores) afregninger, da det er Techem som sender faktura.
    Jeg spørger på baggrund af sagen vedr. det nylige salg af Fjernvarme Fyn til Energi Fyn. Jeg skal ikke gøre mig til dommer for noget i dette forum, men har da mine egne tanker og funderinger omkring hele sagen. Personligt ønsker jeg ikke at støtte op omkring de pågældende virksomheder længere, men hvis disse er vores vores egentlige leverandører, har jeg vel ikke noget valg – eller? Jeg går ud fra at der en samlet aftale vedr. levering gældende alle bygninger?
    Mvh Michael 12.5 th.

  4. Erik Nielsen
    30 december, 2017 på 16:54 | #4

    Kære Malene Larsen.
    Tak for dit indlæg vedrørende gæsteparkering.
    Bestyrelsen i ejerforeningen har allerede fokus på gæsteparkeringsproblematikken, og i en bebyggelse som Promenadebyen er der mange forskellige ønsker/meninger om denne sag.
    På generalforsamlingen i april 2017 blev der stillet forslag om at udvide parkeringsperioden fra 6 til 8 timer. Af de afgivne stemmer var det kun 9%, der stemte for forslaget, som derfor ikke blev vedtaget.
    Et godt råd til alle beboere er at hjælpe gæster med at huske at stille P-skive samt at udfylde gæstekort, hvis parkeringen foregår på gæstepladserne mellem Stævnen, Broen og Sejlet.
    Med venlig hilsen og ønske om et godt nytår
    Erik Nielsen, 8, 7. tv.

  5. Malene Larsen
    28 december, 2017 på 20:53 | #5

    Kære Bestyrelse.
    Vil det være muligt for Bestyrelsen at tage gæsteparkering op som et punkt i nærmeste fremtid. Ved ikke om jeg er den eneste, der i perioder har udfordringer med gæsteparkering. Det er “heldigvis” ikke ret tid, at jeg har gæster, men jeg kan stort set ikke erindrer, at mine gæster ikke har fået en bøde.
    Enten er der ikke parkeringsbilletter i stueetagen til benyttelse, eller man ikke er opmærksom på, at P-skrive også skal sættes. Senest her til aften har mine forældre, der er oppe i årene sat P-skiven forkert men har fået bøde til trods for parkeringsseddel lagt i bilen.
    Dernæst er den meget begrænset tidsperiode ej heller muligt at have overnattende gæster, når der så allerede næste morgen kl. 7 ligger en hilsen.
    Vil det ikke være muligt i det mindste at udvide parkeringstilladelsen til måske 8 timer, elektronisk tidregistrering via APP eller andet, som måske kunne lette den udfordring. Generelt er der jo ikke mange timer i døgnet hvor pladserne er optaget i forvejen.
    På forhånd tak og godt nytår
    MVH
    Malene Larsen, nr. 12, 3TV

    • Elsebeth Hansen
      8 januar, 2018 på 19:19 | #6

      Prøv at indgive forslag til ændring af gæsteparkering, til kommende Generalforsamling, så er der helt sikkert andre der vil bakke dig op omkring en ændring.
      Mvh. Elsebeth Hansen 14 3.tv.

  6. 28 september, 2015 på 15:21 | #7

    Kære Tove og Gurli.

    Tak for jeres forslag. Forslaget vil blive behandlet i ejerforeningens bestyrelse.

    Med venlig hilsen
    Bestyrelsen for Ejerforeningen Promenaden
    /Erik Nielsen, 8, 7. tv.

  7. 21 september, 2015 på 16:25 | #8

    Kære bestyrelse.
    Da bygning nr.4 er færdig og nr. 5 snart påbegyndt, har vi talt om, at det ville være fint med bygningernes navne på gavlene sammen med numrene
    Det vil se godt ud og gøre det lettere for nye beboere og gæster at orienterer sig i Promenadebyen.
    MVH
    Tove Rosendahl og Gurli Kløverpris

  8. Børge Vilhelmsen
    24 oktober, 2013 på 10:49 | #9

    @Eva og Svend Düring
    Hej Eva og Svend.
    Solar Boats har lånt et par pladser af Odense Havn, som kan disponerer over 75% af pladserne. Solar Boats vil formentlig placere bådene et andet sted i havnen til næste år.

    Børge

  9. Jørgen Carstensen
    24 oktober, 2013 på 10:33 | #10

    @Eva og Svend Düring, om bådpladser.
    Mange af de aftaler der bestemmer hvad vi kan og må i Promenadebyen er nedskrevet i vedtægterne for Ejerforeningen: 5000havn.dk/sb/wp-content/uploads/EFPR-vedt20061011BW.pdf. Her kan man også læse noget om Bådepladser
    Det er nogle ret komplekse foreningskonstruktioner fra starten og de er ikke blevet mere gennemskuelige af konkurser og ejerskift. I forbindelse med 5-årsgennemgangen har vi bedt vores advokat om at gennemgå vedtægter og foreningsstruktur.
    Siden indflytningen i november 2008 har vi flere gange drøftet bådepladserne og forsøgt at komme til en afklaring. Der har være afholdt møder med kommunen uden der er lavet endelig konklusion.
    Der har ikke været noget stort pres for at fremskynde processen, da der ikke har været konkrete henvendelser om at leje en plads. Derfor får du et noget usikkert svar.
    Status lige nu:
    Vi har i bebyggelsen ret til 75% af pladserne ved Promenaden. Resten kan bruges af andre/gæster. Kommunen er udlejer. Udlejningen ønskes administreret af bådeklubben Frem (ved Næsbyhoved Skov). Priserne er som for andre bådepladser i havnen.

    På hjemmesiden kan I finde hvad der tidligere er skrevet om bådepladser ved at bruge søgefeltet øverst til højre.
    (Det har været Rene Bendtsen der tidligere har forhandlet med kommunen, men han er ikke mere medlem af bestyrelsen, derfor den lidt nølende besvarelse af jeres spørgsmål)

    /Jørgen, Stævnen 4.4

  10. Jørgen Carstensen
    20 oktober, 2013 på 11:16 | #11

    @jane
    Du har ikke fået noget svar, fordi din kommentar har ventet på min godkendelse, og jeg har været på ferie;-(.
    Første gang du skriver en kommentar og afleverer en mailadresse skal den godkendes inden din kommentar kan ses på hjemmesiden. Efterfølgende kommer den på med det samme, så længe du bruger den samme mailadresse som afsender.
    /Jørgen Stævnen 4.4

  11. Jane Kristiansen
    19 oktober, 2013 på 17:57 | #12

    Punkt til bestyrelsesmøde:
    Forbedring af hjemmesiden. Jeg synes, den er svær at finde rundt i og er meget uoverskuelig, og selv om vi har tilmeldt os nyhedsmail, er det ikke alle nyheder, som vi får besked om. Jeg har stillet et spørgsmål på hjemmesiden, og troede egentlig, at der kom svar på det, men det er ikke tilfældet.
    Er det muligt at få siden forbedret?

  12. Eva og Svend Düring
    6 oktober, 2013 på 16:11 | #13

    Er der nogen der kan oplyse om, hvordan det fungere3 med de bådepladser, der er ved Promenadebyen, er det nogen der kan lejes eller hvad?, Solar Boat’s, har lånt nogle pladser siger de, men hvem disponere over disse pladser?

    mvh

    Eva og Svend Düring

  1. Ingen Trackbacks endnu.